vrijdag 5 april 2013

Heer, ik heb U nodig in mijn leven


Heer, geef mij kracht, ik voel mij zwak
Heer geef mij woorden in mijn mond,
zodat ik vrijmoedig van U kan spreken
Er gaan gedachtens door mij heen,
door alles wat ik om mij heen zie

Heer, geef mij te drinken
van het water dat mijn leven verfrist
Heer, genees mijn innerlijke verwondingen
die ik diep van binnen heb verborgen
Heer, ik verlang om uw nederige dienstmaagd te zijn
Maar ik heb geprobeerd die pijn te verbergen
Heer, ik heb U zo nodig in mijn leven

Heer wilt U mijn troosten
Ik voel mij zo alleen
Ik verkrop alles naar binnen
Heer, U alleen hoort mijn gekreun
Mijn hart is gebroken v
van alles wat ik hier om mij heen zie
Heer, laat Uw liefde over mij komen

Heer, geef mij te drinken
van het water dat mijn leven verfrist
Heer geef mij kracht
dat ik accepteer wat U mij heeft gegeven
Een vreugde en vrede diep in mij
Heer, ik verlang om uw nederige dienstmaagd te zijn
en kan Uw wil voor mijn leven niet ontkennen
Heer, ik heb U zo nodig in mijn leven

Heer, toon mij uw genade,
nederig kniel ik voor U neer
Heer, ik ben niet perfect
mijn vlees is zwak
Mijn geest is gebroken
van alles wat ik hier om mij heen zie
Heer, laat Uw liefde over mij komen

Heer, geef mij te drinken
van het water dat mijn leven verfrist
Schijn Uw ligt op mij
Geef mij kracht en sterkte
Heer, ik wil altijd uw nederige dienstmaagd zijn
Laat Uw wil geschieden in mij
Heer, ik heb U zo nodig in mijn leven


Heer, ik heb u nodig in mijn leven
Heer, hier is mijn leven
Mijn leven is niet van mij
Zoals U Uzelf vrijwillig heeft gegeven
zo geef ik alles aan U

@Silvia


1 opmerking:

  1. Ik had nooit gedacht dat ik ooit weer van mijn herpes zou genezen, ik heb sinds juli vorig jaar herpes, tot ik op een dag op internet op zoek ga naar iemand die een getuigenis aflegt over hoe Dr. Ogala hem helpt zijn herpes te genezen met zijn natuurlijke kruidengeneeskunde, ik was zo verrast toen ik de getuigenis zag, en ik moet ook contact opnemen met de kruidendokter (Dr Ogala) via zijn e-mail die de dame aanraadde aan iedereen die ook hulp nodig zou kunnen hebben. Ik ben deze man van harte dankbaar omdat hij mijn gezondheid heeft hersteld en mij weer een gelukkig mens heeft gemaakt. Iedereen die mogelijk met hetzelfde probleem wordt geconfronteerd, dient vriendelijk contact op te nemen met Dr Ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com of WhatsApp +2349123794867

    BeantwoordenVerwijderen